O mnie

Zajmuję się doradztwem w zakresie finansów osobistych od 2001 roku.

Praca moja polega na rozmowie z klientami w celu stworzenia planu finansowego, który będzie wspomagał Klienta w realizacji jego marzeń i ambicji.

Jedną z misji mojej pracy jest przełamanie panującego stereotypu „doradcy finansowego”, który dzisiaj często kojarzy się z niekompetentną osobą, wieczorami dorabiającą sprzedając produkty finansowe. Wielu Polaków uważa, że firmy finansowe (które często funkcjonują od ponad 150 lat) działają tylko po to, aby nas oszukać… Dzisiaj wszyscy już wiemy, że system emerytalny nie jest w stanie zaoferować nam godnej przyszłości. Wiemy lub czujemy, że to co oferują nam banki jest nieatrakcyjne. Wiemy, że powinniśmy „coś” zrobić, ale boimy się. Boimy się ponieważ nie mamy zaufania do rynku finansowego, straciliśmy sami lub znamy kogoś kto stracił.

Moim zadaniem jest doprowadzenie do sytuacji, aby Klient odniósł realne korzyści w kontakcie z rynkiem finansowym.

Cechy mojego doradztwa:

  • niezależność
  • rekomendacje
  • indywidualna analiza
  • serwis

Niezależność – nie jest przedstawicielem jednej, konkretnej firmy, poruszam się po całym rynku finansowym, dobierając odpowiednie rozwiązania dla Klienta. Dodatkowo nikt nie narzuca mi żadnych planów sprzedażowych, co pozwala mi na dobór rozwiązań zupełnie niezależnie.

Rekomendacje – rozwijam swój biznes tylko i wyłącznie poprzez referencje. Tylko zadowoleni Klienci polecają moje usługi dalej -„jestem dla wszystkich, ale nie dla każdego”. Referencje dają Klientom poczucie bezpieczeństwa, ponieważ nie jestem „człowiekiem znikąd”. Praca poprzez rekomendacje daje mi możliwość zbudowania długofalowej relacji i zdarza się, że obsługuję dwa pokolenia moich Klientów (jak zaczynałem i moi Klienci mieli dzieci w wieku 13-15 lat, to dzisiaj ich dzieci są moimi klientami – to był naturalny wybór osoby, która będzie ich wspierać w decyzjach finansowych).

Indywidualna analiza – nie posiadam produktów „z półki”, dla każdego Klienta tworzę indywidualne plany, szyję swojego rodzaju „garnitur na miarę”. Każdy jest inny, ma inne potrzeby. Zupełnie inne produkty finansowe będą odpowiednie dla młodego singla, a zupełnie inne dla osoby w wieku średnim z rodziną i zobowiązaniami. Celem analizy jest sprawdzenie jakie produkty będą odpowiednie dla Klienta oraz to czy posiadane już przez Klienta rozwiązania są efektywne.

Serwis – tam gdzie inni kończą , ja zaczynam. Podpisanie umowy jest rozpoczęciem współpracy z Klientem, a nie zakończeniem, jak to często bywa. Mój numer telefonu jest niezmienny od 15 lat. Serwis, moim zdaniem, jest kluczowym elementem w obsłudze Klienta. Dodatkową kwestią jest obsługa już posiadanych przez Klientów rozwiązań finansowych (doradca, który zaproponował dane rozwiązanie już dawno nie pracuje na rynku finansowym) .Wielu z nas posiada jakieś programy, z których rezygnacja może być nieopłacalna, a nie wiemy jak je serwisować, aby przynosiły zyski. Oferuję serwis na najwyższym poziomie, prowadzę moich klientów „za rękę”. Serwis, który oferuję przygotowywany jest przez grupę doradców inwestycyjnych, jest to serwis, z którego korzystają takie instytucje jak: Komisja Nadzoru Finansowego, NBP, Towarzystwa Ubezpieczeniowe, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Zarządzający, i wiele innych).